wan khridsamaad die - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael Heer - WaarBenJij.nu wan khridsamaad die - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Michael Heer - WaarBenJij.nu

wan khridsamaad die

Door: mikey

Blijf op de hoogte en volg Michael

23 December 2007 | Thailand, Bangkok

Dag lieve mensjes. Wat een contrast, ik in een zonovergoten zeg maar gerust warm Bangkok, waar als het even kan je de airco opzoekt en we eigenlijk geen kamer boeken zonder airco en jullie in de kou en lekker schaatsen. Wat super zeg dat die dingen weer eens uit het vet kunnen. Ik zou wel uren kunnen rammelen op dit toetsenbord over wat ik allemaal heb beleefd met Ruud de afgelopen tijd. We zijn heel het zuiden rond gevlogen en veel indrukken opgedaan van dit fantastische land met al die leuke mensen. Dus houdt het kort want bij jullie staat de kerst voor de deur, met de knusse gezelligheid en kadootjes en het nodige voedsel. Hier word je er weinig mee geconfronteerd en das eigenlijk wel fijn. Elke keer als ik Wham of Randalf hoor geeft het me geen fijn gevoel, dus laten we lekker passeren hier. De kerst en oud en nieuw breng ik door in deze wereldstad. Van de week zal ik een verhaal posten over onze rondreis door het zuiden van Thailand waar we Pattaya, Krabi, Ko Lanta, Phuket, Koh Sumui, Koh Phagnan en Koh Tao aangedaan hebben. Van de meest bizarre indrukken tot 12 meter onder zee trachten te ademen met flesje op je rug.
Ik wil jullie allemaal een fijne kerst wensen, vol gezelligheid en liefde voor elkaar.

  • 23 December 2007 - 13:27

    Arie En Samantha:

    Hoi

    Ondanks je er weinig aan zal doen dit jaar wensen we jullie toch fijne dagen daar en zeker een feestelijk oud en nieuwe!!

    Groetjes vanuit Nesselande

  • 23 December 2007 - 13:35

    Hans En Sonja:

    mikeeen hele fijne gezellige kerst en een speterende oud en nieuw.en voor volgende jaaaaaaaaaren alles wat goed is voor jou en iedereen.die we gelukkig en gezond.willen zien.knufffffffff van hans en sonja.

  • 23 December 2007 - 14:13

    Ellen:

    Hey Mikey en Ruud,

    Ondanks dat jullie net als ik de Kerst ontvluchten, wil ik jullie toch fijne dagen wensen en nog een heerlijke tijd in misschien wel de leukste stad van de wereld.... Bangkok!

    Heel veel liefs,

    Ellen

  • 23 December 2007 - 16:22

    Marije :

    Hoi,
    Kwam je wel 'ns bij Hoogvliet tegen waar je vertelde over je plannen, maar wist niet dat je nu voor het echie weg was. Ik lees dat je je prima vermaakt daar. Prettige feestdagen in die inspirerende omgeving en ik zie je wel weer een keer bij Hoogvliet...

  • 24 December 2007 - 07:43

    Wendy:

    Hey Mikey,

    Ondank dat je de kerst en nieuwjaar lekker langs je heen wil laten gaan dit jaar (Zou ik stiekem ook wel willen. Ben wel een beetje jaloers) wil ik je toch fijne feestdagen wensen en een spetterende jaarwisseling samen met Ruud.

    Heel veel liefs en een dikke kus Wen.

  • 24 December 2007 - 09:54

    Eline & Ivo:

    Lieve Mike,
    Ook voor jou gezellige 'kerst'dagen en een knallend 2008! Uniek om dat daar mee te maken! Tot gauw! Kussss van ons!

  • 24 December 2007 - 10:51

    Pa En Ma Heer:

    Hallo Michael en Ruud,

    Wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen en een Gezellige Jaarwisseling.

    Veel Liefs,
    Pa en Ma

  • 24 December 2007 - 16:14

    Teuntje:

    Hey die Mike en Ruud,

    Hele gezellige dagen & een knallend oud en nieuw!toegewenst. Oh ja... en alle goeds uiteraard voor beide!

    Liefs!

  • 24 December 2007 - 16:37

    Dick:

    mike fijne feestdagen daar.De 18+ verhalen houden we nog tegoed van je.groetjes dick sil en de kinderen.

  • 24 December 2007 - 19:35

    Marco Van Der Spek:

    hey gozer fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar

    groetjes marco dianne en megan

  • 25 December 2007 - 14:35

    Henri:

    Beste Mike,
    Ik wens je een bijzondere kerst en breng je deze kerstgroet.
    TIP: Koop niks van AL QAIDA om daar af te steken met oud en nieuw ;-)

    groetjes van je buddy uit "de villa"

  • 26 December 2007 - 07:00

    Manon:

    Hai lieve Mike,
    ik wens jou en Ruud hele fijne dagen en vanzelfsprekend een knallend 2008!! Geniet, ik zal zeker 1 januari om 00.01 uur op jullie toasten,liefs, Non

  • 28 December 2007 - 16:31

    Iris:

    Ha Smikey,

    Hoe gaat ie? Vermaak je je nog een beetje? Wilde je een fijne jaarwisseling toewensen, maar dat zal wel lukken!
    Geniet er van, en laat even weten wanneer je ongeveer richting Alphen komt.

    Dikke kus en have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 35431

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 01 April 2016

dive into new zealand

22 November 2011 - 04 Januari 2012

Brazilie

Landen bezocht: